مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:202023-03-01پزشكي

کرونا 7500 پرستار را جانباز و از کار افتاده کرد


رییس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه 7500 نفر از پرستاران به دلیل ابتلا به کرونا جانباز و از کار افتاده شدند، گفت: ضربه ناشی از کمبود پرستار مستقیما به مردم وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری اظهار کرد: مهمترین بحث در این ایام، پرستارانی هستند که در دوران کرونا به صورت کاملا داوطلبانه طرح خود را آغاز و یا تمدید کردند و باعث شدند 17 هزار نفر نیرو به جمعیت خسته آن روزهای نظام سلامت، افزوده شود.

 وی افزود: این حضور پرشور پرستاران، مسئولین وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و معاونت توسعه را آن چنان مشعوف کرد که مسئولین این دستگاه ها وعده استخدام پرستاران را دادند اما علی رغم این وعده و فرمایشات صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید با پرستاران به عنوان کارگر فصلی برخورد شود، این وعده محقق نشد .

  رییس سازمان نظام پرستاری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که باید امنیت شغلی پرستاران تامین شود تا در بحران های مشابه دچار شکست نشویم.

  میرزابیگی با بیان این که در حال حاضر وزارت بهداشت و سازمان برنامه هرکدام اقدامات خود را به صورت سلیقه ای انجام می دهند و توجهی به وعده ها ندارند، گفت: شخص ریاست جمهوری باید به این مسئله رسیدگی کنند، آقای رییسی در روز پرستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 7500 پرستار را جانباز و از کار افتاده کرد

کرونا 7500 پرستار را جانباز و از کار افتاده کرد