مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:202023-03-01اجتماعي

انتشار بوی گاز در مدرسه دخترانه شهادت شهر ایلام


رییس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: نشت گاز در مدرسه دخترانه شهادت ایلام ناشی از اتصال جزیی کابل برق در این فضای آموزشی بوده که در کمترین زمان ممکن این مشکل رفع شده است.

- مسعود احمدیان رییس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از انتشار بوی گاز در مدرسه دخترانه شهادت شهر ایلام خبر داد و گفت: هیچ گونه مشکلی برای دانش آموزان مدرسه شهادت روی نداده است.

وی با اشاره به این که نشت گاز ناشی از اتصال جزیی کابل برق این فضای آموزشی بوده  افزود: با پیگیری انجام گرفته توسط مدیر مدرسه تعمیرات لازم سیستم برق مدرسه انجام و مشکل اتصال و سوختگی کابل برق نیز در کمترین زمان ممکن رفع شده است.

رییس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد:گزارشی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان دریافت نشده فعالیت آموزشی این مدرسه دخترانه متوسط اول بدون هیچ گونه مشکلی ادامه دارد.

احمدیان تصریح کرد: براثر این اتصال کابل های برق در این مدرسه، سوختگی اندکی رخ داده که بوی آن به مدت محدودی در فضای مدرسه منتشر شده است.

وی در پایان گفت: حدود 100 هزار دانش آموز در ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند و 255 دانش آموز در مدرسه دخترانه شهادت مشغول به تحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بوی گاز در مدرسه دخترانه شهادت شهر ایلام

انتشار بوی گاز در مدرسه دخترانه شهادت شهر ایلام