مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:132023-03-01سياسي

آغاز پویش «نوروز 1402 بدون سوانح ترافیکی»از فردا


پویش «نوروز 1402 بدون سوانح ترافیکی» از صبح فردا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،پیمان صابریان،معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: پویش آموزشی-رسانه ای نوروز 1402 بدون سوانح ترافیکی به همت جمعیت هلال احمر از این هفته کلید می خورد و بسته های آموزشی مکتوب و چندرسانه ای متنوعی برای تشویق مردم به رعایت نکات ایمنی در سفرهای نوروزی به طور گسترده منتشر خواهد شد.

پیمان صابریان افزود: صبح پنجشنبه 11 اسفندماه 1401 دومین سمپوزیوم ملی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی به ابتکار جمعیت هلال احمر و با همکاری پلیس فراجا، وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه های مسئول برگزار می شود و برگزاری این سمپوزیوم آغاز پویش آموزشی بزرگ هلال احمر برای کاهش تصادفات جاده ای است.

وی یادآوری کرد: اگرچه برای کاهش تصادفات جاده ای در ایام پیک سفر همچون تعطیلات نوروزی، باید اقداماتی چون بهبود نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی و همچنین ایمن تر شدن خودروهای ساخت داخل صورت بگیرید اما اگر مردم در هنگام رانندگی نکات ایمنی لازم را رعایت کنند به میزان قابل توجه از حوادث ترافیکی کاسته می شود.

خرداد ماه امسال قرارگاه ملی مدیریت و کاهش حوادث ترافیکی به پیشنهاد هلال احمر و با مشارکت پلیس راهور، تعدادی از دستگاه های مسئول دولتی و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «نوروز 1402 بدون سوانح ترافیکی»از فردا

آغاز پویش «نوروز 1402 بدون سوانح ترافیکی»از فردا