مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-01اقتصادي

مشکلات سمنان؛ روی میز آقای رییس جمهور/ نماینده رهبری دغدغه های استان را پیگیری کرد


حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در خصوص دیدار اخیر نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه مراکز استان ها با رییس جمهور، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس جمهور از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه های مختلف اظهار کرد: رییس جمهور در این دیدار، تحقق گفتمان انقلاب اسلامی و اجرای عدالت را خواست عمومی مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دانست و بر پیگیری دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش های مختلف به ویژه حوزه اقتصاد تأکید کرد.

مطیعی افزود: رییس جمهور در گزارش خود از تلاش دولت برای کاهش ناترازی بودجه خبر داد و گفت جلوگیری از کسری بودجه دولت نقش مهمی در کنترل تورم خواهد داشت.

وی ادامه داد: رییس جمهوری همچنین در پاسخ به نگرانی های نمایندگان ولی فقیه در استان ها پیرامون افزایش نرخ ارز در ماه های اخیر بیان کرد که دشمن زمانی که ثبات نسبی در اقتصاد کشور را مشاهده کرد، ابتدا با ایجاد بلوا و اغتشاشات خیابانی تلاش کرد آرامش کشور را تحت تأثیر قرار دهد؛ اما زمانی که در توطئه خود شکست خورد به بی ثبات سازی اقتصاد کشور روی آورد.

مطیعی با تأکید بر اینکه در این جلسه تعدادی از نمایندگان ولی فقیه در استان ها نظرات و دغدغه های خود را در مورد مسائل روز کشور به ویژه گرانی و تورم مطرح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سمنان؛ روی میز آقای رییس جمهور/ نماینده رهبری دغدغه های استان را پیگیری کرد

مشکلات سمنان؛ روی میز آقای رییس جمهور/ نماینده رهبری دغدغه های استان را پیگیری کرد