مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:502023-03-01سياسي

شروع مسافرگیری خط 2 مترو شیراز


شیراز، مملو از یونیفرم پوش های سازمان قطار شهری است و ردی از خرسندی همراه با اضطراب در چهره های هر یک از آنان دیده می شود، نوارهای زرد هشدار از مقابل پله های منتهی به خط 2 برداشته شده و همه در تلاش برای آماده سازی نهایی و آغاز اولین مسافرگیری قطار به سمت ایستگاه قهرمانان هستند.

- چهار پاگرد را باید طی کرد تا به عمق حدود 40 متری میدان امام حسین(ع) و محل مسافرگیری ایستگاه خط 2 رسید؛ تنها آسانسور موجود، هنوز تست های نهایی را از سر می گذراند و پله های سنگی، تنها راه دسترسی است؛ ساعت 9 صبح، پخش صدای سه بوق در فضای ایستگاه، از بسته شدن درهای واگن ها برای حرکت مترو حکایت دارد و قطار با 6 مسافر عادی و بیش از 20 پرسنل مترو، حرکت می کند.

عمده مسافران، مسئولان و پرسنل بخش های مختلف سازمان قطارشهری هستند که با هدف کسب اطمینان از ایمنی و قابلیت اطمینان خط جدید متروی شیراز، مسیر را طی می کنند.

دومین ایستگاه، امیرکبیر است و اعلام رسیدن به آن، زنده و توسط یکی از پرسنل انجام می شود و خبری از اعلام سیستمی و رایانه ای نیست، چراغ های تعیین کننده موقعیت حرکت قطار و ایستگاه ها هنوز خاموش و خطوط آنتن تلفن های همراه، محو است!.

یکی دو مسافر می گویند: اطلاع رسانی رسانه های رسمی، آنان را از آغاز به کار فاز یک خط 2 مترو، مطلع کرده است و به غایت از این مژده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مسافرگیری خط 2 مترو شیراز

شروع مسافرگیری خط 2 مترو شیراز