مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-01بين الملل

ترامپ: برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات 2024 آماده ام


دونالد ترامپ گفت، آماده است تا به عنوان یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا برگزیده شود و انتظار می رود که احتمالا با ران دیسانتنیس، - دونالد ترامپ گفت، آماده است تا به عنوان یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا برگزیده شود و انتظار می رود که احتمالا با ران دیسانتنیس، فرماندار فلوریدا رقابت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا طی مصاحبه ای عنوان داشت: من آماده ام و حدس می زنم کارمان به خوبی پیش می رود.

به نظرم ران دیسانتیس هم در این رقابت شرکت کند.

پیشتر این رییس جمهور سابق آمریکا رسما اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات 2024 آمریکا شرکت کند و احتمالا با رقبایی از جمله ران دیسانتیس فرماندار ایالت فلوریدا، مایک پنس معاون رییس جمهور سابق آمریکا و نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد و فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی مواجه خواهد شد.

براساس نتایج نظرسنجی یاهو نیوز/یوگاو که روز سه شنبه منتشر شد، ترامپ با 47 درصد رای نسبت به دیسانتیس (39 درصد) پیشتاز بوده است.

همچنین جیل بایدن، بانوی اول آمریکا دیروز از اعلام آمادگی همسرش جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای حضور در انتخابات 2024 خبر داد؛ خبری که با واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات 2024 آماده ام

ترامپ: برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات 2024 آماده ام