مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-01سياسي

بهره گیری وزارت ارتباطات از ظرفیت نخبگانی برای حل چالش ها


این وزارتخانه به دنبال این است که از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در کمترین زمان استفاده کند زیرا باید به پویایی نخبگان توجه ویژه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره نخبگان افزود: ایشان فرمودند که هم مسئولان باید به وظایف خود درباره نخبگان عمل کنند، هم جوان نخبه باید در قبال مسائل کشور احساس مسئولیت کند و ضمن مبارزه با موانع و پذیرش برخی سختی های گاه اجتناب ناپذیر، اجازه ندهد نامهربانی هایی که در برخی دستگاهها به نخبگان می شود، او را از ادامه راه و تلاش و احساس مسئولیت باز دارد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه به دنبال این است که از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در کمترین زمان استفاده کند، تصریح کرد: وزارت ارتباطات در عین حالی که توفیقات بسیاری در حوزه های مختلف مانند شبکه ملی اطلاعات، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و صنعت فضایی داشته است، ولی با چالش هایی نیز مواجه است و به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی به دنبال این است تا از ظرفیت نخبگانی استفاده کند تا چالش ها را در کمترین فرصت حل کند.

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات به برنامه این معاونت برای ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت نخبگان اشاره کرد و گفت: انگیزه نخبگان و فرصت حضور آن ها در دستگاه های اجرایی موجب ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری وزارت ارتباطات از ظرفیت نخبگانی برای حل چالش ها

بهره گیری وزارت ارتباطات از ظرفیت نخبگانی برای حل چالش ها