مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:342023-03-01سياسي

نیکزاد: پشتیبانی از جبهه مقاومت باید از طریق جهاد تبیین و رسانه ای پشتیبانی شود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز جنگ، جنگ رسانه ها است و مقاومت در سراسر جهان باید از طریق جهاد تبیین و رسانه ای پشتیبانی شود و اگر ما در جنگ روایت ها مغلوب شویم شرمنده خون پاک شهدای مقاومت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت راویان مقاومت به میزبانی مجلس شورای اسلامی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور مسئولین رسانه ای کشورهای جبهه مقاومت و خانواده های شهدای مقاومت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه در سخنانی اظهار داشت: آنگاه که رزمندگان در حال جهاد در محور مقاومت هستند جهادگران و راویان صادقی برای انتقال درست مفاهیم محور مقاومت بدون هیچ سنگری مشغول انجام وظیفه هستند و برای باطل کردن سحر استکبار در بعد رسانه ای تلاش می کنند.

وی افزود: راویان صادق رسانه های مقاومت در کنار رزمندگان و در اوج مظلومیت انجام وظیفه می کنند و ما منتظر آن هستیم که یک نظام عدل جهانی شکل بگیرد و برای باطل کردن سحر دشمنان و انعکاس واقعیت و اوج مظلومیت مقاومت در مقابل دستگاه رسانه ای دشمن به عزیزان مقاومت و شهدای رسانه می بالیم و به ادامه مسیر آن ها نیازمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: پشتیبانی از جبهه مقاومت باید از طریق جهاد تبیین و رسانه ای پشتیبانی شود

نیکزاد: پشتیبانی از جبهه مقاومت باید از طریق جهاد تبیین و رسانه ای پشتیبانی شود