مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:252023-03-01ورزشي

پیش بینی می شد قهرمان شویم


سرپرست تیم ملی شطرنج ناشنوایان ایران پس از قهرمانی تیم کشورمان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه، گفت: این قهرمانی قابل پیش بینی بود.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم ملی شطرنج ناشنوایان ایران پس از قهرمانی تیم کشورمان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه، گفت: این قهرمانی قابل پیش بینی بود.

حامد دارابی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره برگزاری اولین دوره مسابقات شطرنج ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، اظهارکرد: این مسابقات به میزبانی کشور اردن و با حضور 25 ورزشکار از کشورهای اردن، ایران، عربستان، یمن، امارات و ازبکستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در دو بخش شطرنج سریع و بلیتز(برق آسا) باهم رقابت کردند، افزود: تیم ملی ایران در این رقاب ها با سه ورزشکار یعنی خانم نیر گلی زاده و آقایان آرمین رحمت پور و پوریا جمالی شرکت کرده بود که توانست با عملکردی بسیار خوب قهرمان شود.

سرپرست تیم ملی شطرنج ناشنوایان ایران خاطرنشان کرد: در این رقابت ها، شطرنج بازان ناشنوای ایران در بخش بلیتز صاحب دو مدال طلا و یک نقره و در بخش سریع هم صاحب دو مدال طلا و یک برنز شدند و توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه شطرنج بازان ایرانی در این مسابقات بسیار توانمند ظاهر شدند، گفت: باتوجه به توانایی که شطرنج بازان ناشنوای ایرانی دارند، از قبل پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی می شد قهرمان شویم

پیش بینی می شد قهرمان شویم