مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:212023-03-01ورزشي

با راهیابی به فینال لیگ برتر کشور؛ دختران بسکتبالیست کردستان تاریخ ساز شدند


صعود تیم «تیروژ حیات کردستان» به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور برای اولین بار در بسکتبال بانوان استان کردستان تاریخ ساز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، تیم بسکتبال بانوان استان کردستان با حمایت مالی شرکت تیروژ حیات کردستان که مدیریت این مجموعه را جوانی دلسوز، خلاق و توانا به نام پویا احمدی برعهده دارد، در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران حضور پیدا کرده و توانسته به عنوان پدیده این دوره از مسابقات لیگ شناخته شود.

تیم تیروژ حیات کردستان در طول هفته های پایانی بدون شکست و با نتایج مقتدرانه از سد تیم های سرشناس و مقتدری در سطح کشور عبور کند و خود را به مرحله نهایی مسابقات رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ضمن تبریک صعود نماینده کردستان به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران به مردم و جامعه بزرگ ورزش استان به ویژه خانواده بزرگ بسکتبال کردستانف این موفقیت عظیم را دستاورد بزرگی برای ورزش استان بیان کرد.

حامد جولایی حضور تیم بسکتبال بانوان استان در مرحله نهایی لیگ برتر کشور را حاصل تلاش بانوان بلندقامت کردستانی از یک سو و حمایت  مجموعه تیروژ حیات کردستان از سوی دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت تیروژ حیات با رویکردی دلسوزانه و مسئولانه در برابر جوانان کردستانی پا به عرصه حمایت از ورزش استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با راهیابی به فینال لیگ برتر کشور؛ دختران بسکتبالیست کردستان تاریخ ساز شدند

با راهیابی به فینال لیگ برتر کشور؛ دختران بسکتبالیست کردستان تاریخ ساز شدند