مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:202023-03-01سياسي

دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش رادربخش مسافران نوروزی حمایت کنند


دستگاه های اجرایی آنطور که در شان مسافران نوروزی هست از آموزش و پرورش پشتیبانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتظار می رود تعداد مسافرین بیشتر از سال گذشته باشد در نتیجه نیاز است لیست مدارس محل اسکان افزایش داده شده و دستگاه های اجرایی آنطور که در شان مسافران نوروزی هست از آموزش و پرورش پشتیبانی کنند.

آقایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد نیز در این نشست گفت: از 17 اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) و جشن نیمه شعبان آمادگی برای ورود مسافران باید وجود داشته باشد و طبق مصوباتی که قبلا انجام شده فضای پارکینگ ها مورد بررسی قرار گرفته و همچنین تمامی عملیات عمرانی شهری از نیمه اسفند ماه متوقف می شود.

فاطمه زارع رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد در این نشست گفت: نرم افزار مخصوص گوشی همراه توسط فاوا شهرداری طراحی شده که لیست مدارس برای اسکان و امکانات نزدیک به آنها در آن گنجانده شده و توسط افراد راهنما در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص پارک های بزرگ شهر، کوهستان و ملل برای اسکان مسافران نوروزی در این استان گفت: 20 نوروزگاه با شعار عدالت محوری برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده که اکثر این برنامه ها پس از افطار تا سحرگاه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش رادربخش مسافران نوروزی حمایت کنند

دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش رادربخش مسافران نوروزی حمایت کنند