مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:592023-03-01اقتصادي

افزایش 60 درصدی حوادث ترافیکی در سال جاری


سخنگوی اورژانس کشور از افزایش 60 درصدی حوادث ترافیکی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،مجتبی خالدی،سخنگوی اورژانس کشور تاکید کرد: متاسفانه جانباختگان و مصدمان حوادث ترافیکی در کشور ما، تنها یک عدد هستند و شخص یا سازمانی مسئولیت عواقب و بلایای بعد از تصادفات را به گردن نمی گیرد.

مجتبی خالدی با حضور در برنامه  تلویزیونی کشیک سلامت با اشاره به اینکه شاهد افزایش تلفات و مصدومان تصادفات رانندگی هستیم، گفت: شاید اگر سازمان ها به طور موثر به وظایف خود عمل کنند، می توانستیم شاهد کاهش تلفات باشیم اما متاسفانه در سال اخیر این اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: در نوروز گذشته و در یک بازه 15 روزه، ما فقط 5 هزار و 700 نفر مجروح داشتیم و متاسفانه نگاه به افراد، در حد عدد است.

از سال 85 در کشور به جای جلوگیری از وقوع تصادفات، بیمارستان ساخته ایم و پزشکان و جراحان حتی در بیمارستان های کوچک مستقر شدند تا افراد را نجات دهند؛ غافل از اینکه مشکل اصلی نادیده گرفته شد.

  افزایش 60 درصدی حوادث ترافیکی سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه در سالی که گذشت حوادث ترافیکی 60 درصد افزایش داشته است، افزود: در طول یک دهه گذشته توانسته ایم آمار جانباختگان تصادفات را از حدود 26 هزار نفر به 17 هزار نفر برسانیم، اما دوباره شاهد رسیدن این آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی حوادث ترافیکی در سال جاری

افزایش 60 درصدی حوادث ترافیکی در سال جاری