مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:502023-03-01سياسي

آغاز به کار نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه در اهواز


مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه همزمان با نمایشگاه فرش دستبافت در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه همزمان با نمایشگاه فرش دستبافت در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه همزمان با نمایشگاه فرش دستبافت برای علاقه مندان به این بخش ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه ها حدود 70 شرکت داخلی از 12 استان کشور آخرین دستاوردها، تولیدات و آنچه را در حوزه فعالیت خود ارائه می دهند به معرض نمایش گذاشته اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: این نمایشگاه از 9 تا 13 اسفندماه و از ساعت 16 تا 22 میزبان علاقه مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

جلیلی با بیان اینکه نمایشگاه ها در اقتصاد جوامع، از بهترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت است، عنوان کرد: با توجه به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تلاش شده است که در نمایشگاه های بین المللی خوزستان تولیدکنندگان داخلی کشور را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه مندان، متخصصین و بازدیدک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه در اهواز

آغاز به کار نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه در اهواز