مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:452023-03-01بين الملل

اقدام دولت آمریکا علیه 43 مقام ارشد کنونی و سابق ایران


وزارت امورخارجه آمریکا در گزارشی به کنگره فهرستی از مقامات سابق و کنونی ایران را منتشر کرده است که واجد شرایط مربوط به محدودیت های مهاجرتی آمریکا می شوند.

- وزارت امورخارجه آمریکا در گزارشی به کنگره فهرستی از مقامات سابق و کنونی ایران را منتشر کرده است که واجد شرایط مربوط به محدودیت های مهاجرتی آمریکا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امورخارجه آمریکا در بیانیه ای که روی وب سایت این وزارت خانه قرار گرفته با استناد به یکی از بندهای قانونی موسوم به قانون کاهش تهدید ایران و حقوق بشر سوریه (2012) (TRA) فهرستی متشکل از 43 مقام فعلی و سابق ایرانی منتشر کرده است که به ادعای واشنگتن در فعالیت های هسته ای غیرقانونی یا اشاعه سلاح های کشتار جمعی یا حمایت از تروریسم بین المللی و یا ارتکاب جرائم حقوق بشری نقش داشته اند.

این قانون از رییس جمهور آمریکا می خواهد تا فهرست کسانی را که به زعم او در این فعالیت ها نقش داشته اند به کنگره ارائه دهد، چراکه آنها و اعضای خانواده هایشان به سبب این فعالیت های خود واجد معیارهای واشنگتن برای محدودیت های مهاجرتی می شوند.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، اختیار انتشار این فهرست و انجام این تصمیمات با مشورت وزیر خزانه داری به وزیر امورخارجه تفویض شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام دولت آمریکا علیه 43 مقام ارشد کنونی و سابق ایران

اقدام دولت آمریکا علیه 43 مقام ارشد کنونی و سابق ایران