مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:402023-03-01اقتصادي

راه اندازی پالایشگاه گازی فاز 14 پارس جنوبی با تکیه بر توانمندی شرکت های ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمدرضا ناصح» افزود: بیش از 70 درصد کل کالای مورد نیاز فاز 14 پارس جنوبی از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین شد که نسبت به سایر پالایشگاه های مشابه یک رکورد جدید در استفاده از توانمندی های داخلی را نشان می دهد.

- محمدرضا ناصح در آستانه بهره برداری از فاز 14 پارس جنوبی اعلام کرد: طراحی، مهندسی، نصب، اجرا و راه اندازی این پالایشگاه به طور کامل به شرکت های ایرانی واگذار شد و با کیفیت مطلوب انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ناصح افزود: بیش از 70 درصد کل کالای مورد نیاز فاز 14 پارس جنوبی از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین شد که نسبت به سایر پالایشگاه های مشابه یک رکورد جدید در استفاده از توانمندی های داخلی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI) همچنین با اشاره به سابقه مشارکت شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران در اجرای پروژه فاز های 8،7،6 و فاز های 17 و 18 پارس جنوبی و سهم 60 درصدی در پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی، ادامه داد: با نگاه ویژه به توانمندی شرکت های دانش بنیان داخلی و همسو با سیاست های کلی نظام، برای نخستین بار در فاز 14 برخی از تجهیزاتی که تا پیش از این از شرکت های خارجی به ویژه اروپایی تأمین می شد، به شرکت های ایرانی سفارش گذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پالایشگاه گازی فاز 14 پارس جنوبی با تکیه بر توانمندی شرکت های ایرانی

راه اندازی پالایشگاه گازی فاز 14 پارس جنوبی با تکیه بر توانمندی شرکت های ایرانی