مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:402023-03-01سياسي

افزایش بهره وری و توسعه همه جانبه کشور اولویت مهم دستگاه ها باشد


برآیند کار مسئولان نظام و اولویت اصلی دستگاه ها باید افزایش بهره وری، تقویت وحدت ملی و سرعت بخشی به توسعه همه جانبه کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: حفظ و تقویت امنیت پایدار و اقتدار نظام اسلامی در گرد همراهی هدفمند مردم و مسئولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در تمامی دستگاه های اجرایی جاری باشد.

وی ادامه داد: انگیزه های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای مأموریت های محوله بهره بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: برآیند کار مسئولان نظام باید افزایش بهره وری، تقویت وحدت ملی و سرعت بخشی به توسعه همه جانبه کشور باشد و در راستای تحقق این اهداف عالیه باید تمام وقت و انرژی خود را بکار بگیرند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: شناسایی مشکلات و چالش ها، اتخاذ تدابیر خلاقانه و اثرگذار و راهبردهای کاربردی در تحقق اهداف کلان نظام اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه لایه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری و توسعه همه جانبه کشور اولویت مهم دستگاه ها باشد

افزایش بهره وری و توسعه همه جانبه کشور اولویت مهم دستگاه ها باشد