مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:252023-03-01اجتماعي

نگرانی از فعالیت مدارس نا ایمن در پی بارش ها در جیرفت


 در حالی فرماندار جیرفت از دایر بودن مدارس در این شهرستان خبر داده است که معابر عمومی دچار آبگرفتگی شده و برخی از کلاس های درس ایمن نیستند.

  - ایسنا/کرمان  در حالی فرماندار جیرفت از دایر بودن مدارس در این شهرستان خبر داده است که معابر عمومی دچار آبگرفتگی شده و برخی از کلاس های درس ایمن نیستند.

  احمد بلندنظر در گفت و گو با ایسنا از دایر بودن مدارس جیرفت و آموزش حضوری خبر داد و میزان بارندگی در جیرفت را حدود هشت میلیمتر اعلام کرد.

اگر چه فرماندار جیرفت به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش منتظر دریافت درخواست مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برای تعطیلی مدارس به دلیل آبگرفتگی است که والدین و تعدادی از فرهنگیان نسبت به حضور دانش آموزان در کلاس درس انتقاد دارند زیرا تردد و ایاب و ذهاب به سختی انجام می شود.

بر اساس این گزارش، به گفته فرماندار جیرفت تعداد 19 واحد آموزشی ناایمن و تخریبی در حوزه شهری و تعداد 83 واحد آموزشی در روستاها یک تهدید بزرگ در زمان رخداد حوادث غیرمترقبه است.

فرماندار جیرفت همچنین به دفعات از 102 واحد آموزشی ناایمن و تخریبی در شهرها و روستاهای این شهرستان انتقاد کرده است و باتوجه به شرایط این فضاهای آموزشی از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خواسته در اسرع وقت برای تعیین تکلیف این مدارس چاره اندیشی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از فعالیت مدارس نا ایمن در پی بارش ها در جیرفت

نگرانی از فعالیت مدارس نا ایمن در پی بارش ها در جیرفت