مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 08:502023-03-01اقتصادي

اعزام دانشجویان دانشگاه های یزد به ارودهای راهیان نور


مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از آغاز اعزام دانشجویان دانشگاه های این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از آغاز اعزام دانشجویان دانشگاه های این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

علی پورمیرزایی در این رابطه افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و مساعدت مسئولین استان و دانشگاه ها امیدواریم امسال بتوانیم دو هزار و 500 نفر از دانشجویان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم که این میزان ظرفیت برای اعزام نسبت به سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: در تلاشیم تا دانشجویان تمامی دانشگاه های استان اعم از دولتی، آزاد و غیرانتفاعی از فرصت زیارت سرزمین های نور و حماسه بهره مند شوند.

این مسئول افزود: بازدید از یادمان های طلاییه، شلمچه، دوکوهه، نهر خین، کانال کمیل، مسجد خرمشهر، شط علی و حضور در رزمایش ها از برنامه هایی است که در این سفر معنوی برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

تاکید کرد: یکی از تفاوت های این دوره تدارک بازدیدهای علمی در کنار بازدیدهای مرسوم است، به این صورت که برخی از کاروان ها علاوه بر حضور در یادمان های دفاع مقدس در مراکز صنعتی و علمی جنوب کشور نیز در قالب اردوهای راهیان پیشرفت شرکت کرده و از این طریق حس خودباوری و روحیه ما می توانیم در جوانان تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان دانشگاه های یزد به ارودهای راهیان نور

اعزام دانشجویان دانشگاه های یزد به ارودهای راهیان نور