مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 08:302023-03-01اقتصادي

مشکلاتی که زنان سرپرست خانواده با آن مواجهند


زنان سرپرست خانواده در دنیای امروز با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند که تامین نیازهای مالی خانواده و یافتن شغلی مناسب تنها یکی از این مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنان از گذشته مسئولیت های فراوانی را در محیط خانواده برعهده داشته اند اما امروز و با ورود بانوان به فعالیت ها و مشاغل بیرون از خانه این مسئولیت ها چندین برابر شده است، زنان امروز علاوه بر مدیریت امور داخل منزل و برعهده داشتن بخش عظیمی از پرورش و تربیت فرزندان پا به پای مردان درحال تلاش برای تامین نیازهای اقتصادی خانواده نیز هستند.

تمامی مشکلات ذکر شده برای بانوان قابل تحمل است اما زمانی که بنا به دلایلی زنان بدون حمایت همسر خود به سرپرست خانواده تبدیل می شوند درگیر مشکلات بسیاری خواهند شد که شاید مهم ترین آن ها تامین مالی خانواده باشد چراکه در این زمان فرزندان تنها چشم امید به مادر دوخته اند.

در کنار مشکلات مالی زنان سرپرست خانواده نگهداری از فرزندان و رسیدگی به تربیت آن ها نیز موجب می شود زنان قادر نباشند به راحتی در مشاغل گوناگون حاضر شوند و در چنین مواردی نیازمند کمک برای راه اندازی مشاغل خانگی و یا شغل هایی هستند که بیش از سایر محیط های کاری با شرایط زندگی آن ها سازگاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی که زنان سرپرست خانواده با آن مواجهند

مشکلاتی که زنان سرپرست خانواده با آن مواجهند