مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 08:222023-03-01سياسي

سازمان زندان ها: فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان نداریم


سازمان زندانها در اطلاعیه ای اعلام کرد: فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان نداریم و تمام موارد مطرح شده در این زمینه کذب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ز زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، در توضیحات سازمان زندان ها آمده است: پس از انتشار ادعای عجیب تعرض جنسی به برخی بازداشتی ها در زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت زاهدان در شبکه های معاند، تحقیقات و بررسی های گسترده ای از سوی دادستان زاهدان و واحدهای نظارتی اداره کل زندان های استان انجام شد.

در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت سعید باران زهی که ادعا می شود در زندان مورد شکنجه و تعرض قرار گرفته است، اصلا در زندان های استان سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد.

در همین زمینه و در مورد نام زندانیان دیگری که در اخبار رسانه های معاند ذکر شده بود، به صورت چهره به چهره ملاقات صورت گرفته و تحقیق و مصاحبه به عمل آمد که همه آن ها هرگونه تعرض یا شکنجه را به شدت تکذیب کرده و از عاملان انتشار این اخبار در شبکه های مجازی شکایت داشته اند که مراتب و شکایت زندانیان در حضور قاضی ناظر بر زندان، روان شناس و مسوولان زندان صورت جلسه شده است.

  به عنوان مثال در یک نمونه از ادعاهای صورت گرفته عنوان شده بود مددجویی به نام بنیامین مورد ضرب و شتم، شکنجه و تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان زندان ها: فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان نداریم

سازمان زندان ها: فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان نداریم