مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 08:202023-03-01سياسي

کسب رتبه برتر کمیته امداد ایلام در شاخص های حوزه حمایت و سلامت


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کسب رتبه برتر امداد این استان در حوزه حمایت و سلامت خانواده در بین 31 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا طاهری بیان کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز در سه ماهه سوم سال جاری، حوزه معاونت حمایت و سلامت خانواده امداد این استان در شاخص های گوناگون خدمت رسانی به نیازمندان توانسته است به جایگاه برتر در بین دیگر استان های کشور دست یابد.

وی افزود: کسب این عنوان نشان دهنده افزایش کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان در استان و تلاش های جمعی معاون، مدیران، مددکاران و امدادگران حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان، راستی آزمایی و سرعت عمل اطلاعات وارد شده در سامانه امداد هوشمند و پیاده سازی این سیستم در استان، پرداخت های به موقع سیستمی به نیازمندان و جذب 100 در صدی اعتبارات سالیانه حوزه حمایت و سلامت خانواده از جمله شاخص های ارزیابی شده در این زمینه بوده است.

طاهری تصریح کرد: کمیته امداد استان همچنین امسال بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز تاکنون توانسته است در حوزه اشتغال و کارآفرینی در جایگاه نخست کشور قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کمیته امداد ایلام در شاخص های حوزه حمایت و سلامت

کسب رتبه برتر کمیته امداد ایلام در شاخص های حوزه حمایت و سلامت