مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 08:152023-03-01ورزشي

جانبازان و ایثارگران برای ترویج تفکر انقلابی دست به کار شوند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: امروز جانبازان و ایثارگران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید دست به کار شوند و بدانند فرهنگ ایثار و شهادت مربوط به دوران خاصی نیست بلکه تفکر انقلابی و اهداف و آرمان شهدا پرقدرت ادامه دارد.

- ایسنا/همدان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: امروز جانبازان و ایثارگران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید دست به کار شوند و بدانند فرهنگ ایثار و شهادت مربوط به دوران خاصی نیست بلکه تفکر انقلابی و اهداف و آرمان شهدا پرقدرت ادامه دارد.

ابراهیم مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان ملایر 1100 نفر شهید و 2100 نفر جانباز تقدیم انقلاب کرده است، افزود: به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز ملی شهدا برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی در سطح شهرستان اجرا شده و در دست اقدام است.

وی به غبارروبی مزار جانبازان شهید و متوفی، شرکت دسته جمعی جانبازان در نمازجمعه، دیدار جانبازان 70 درصد با امام جمعه ملایر، برگزاری مراسم و روز جانباز با حضور جانبازان و مسئولان، تجلیل ادارات و ارگان ها از جانبازان شاغل بازنشسته اداره متبوع، دیدار و تجلیل از خانواده جانبازان شهید و آسمانی و برگزاری مسابقات ورزشی با نام جانبازان در هفته جاری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان و ایثارگران برای ترویج تفکر انقلابی دست به کار شوند

جانبازان و ایثارگران برای ترویج تفکر انقلابی دست به کار شوند