مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 07:202023-03-01سياسي

70 محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان به زندگی بازگشتند


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی 70 زندانی محکوم به قصاص نفس از ابتدای امسال تاکنون با تلاش مضاعف کارگروه صلح در پرونده های قصاص در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی 70 زندانی محکوم به قصاص نفس از ابتدای امسال تاکنون با تلاش مضاعف کارگروه صلح در پرونده های قصاص در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا شامگاه سه شنبه در کارگروه صلح در پرونده های قصاص استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تبیین و نهادینه سازی فرهنگ صلح و سازش و مصالحه منجر به ایجاد آرامش در جامعه می شود و در واقع می تواند اثرات بسیار مثبتی به ارمغان آورد، زیرا که با گذشت شاکی و اولیای دم، مشکلات به وجود آمده بین طرفین راحت حل و فصل و ختم به خیر می شود.

وی افزود: آمار استان سیستان و بلوچستان در این زمینه بسیار قابل توجه است و اثرات و نتایج بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت و خداوند متعال برکات آن را در زندگی دنیوی و اخروی نمایان می کند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه، باید افراد مجرم بدانند هزینه ارتکاب جرم سنگین است، گفت: باید برای ورود به پرونده های قصاص مولفه های خاص استان نظیر هم مرز بودن با کشورهای مجاور، مباحث فرهنگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان به زندگی بازگشتند

70 محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان به زندگی بازگشتند