مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 04:302023-03-01بين الملل

کنترل تنش در روابط ایران و غرب؟ /برای یوز ایرانی و احتمال انقراضش/مزد کارگران چه شد؟


شوخی با بهینه سازی مصرف سوخت، فاجعه مدارس و مدارس نظامیه، از میرکاظمی اصرار از قالیباف انکار، رازهای یک مسمومیت، نعل وارونه امریکا به اخبار مذاکرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز چهارشنبه 10 اسفندماه در حالی چاپ و منتشر شد که تلف شدن پیروز یوز پلنگ مشهور ایران با تیترها و تصاویر مختلف به یکی از برجسته ترین خبر روزنامه های امروز تبدیل شده است.

ماجرای مسمومیت دنباله دار دانش آموزان و جزییات جدید و چه کسی کسری بودجه را بیشتر می کند؟ از دیگر مواردی است که در روزنامه های امروز مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم:  برای یوز ایرانی و احتمال انقراضش مژگان جمشیدی در بخشی از یادداشتی با عنوان برای یوز ایرانی و احتمال انقراضش در اعتماد نوشت: تنها به گواه آمارهای موجود در سه دهه اخیر بیش از 50 یوز ایرانی یا در جاده ها تلف شدند یا توسط چوپانان کشته شدند که اگر به این همه، آمار یوزهای جدا شده از طبیعت و قاچاق شده را هم اضافه کنیم به عدد بیش از 60 یوز حذف شده از طبیعت در مدت سه دهه اخیر می رسیم! در این میان تکثیر در اسارت یوز می تواند یک گزینه موثر برای حفظ ژن آخرین افراد باقی مانده یوز در کنار حفظ زیستگاه ها باشد اما در پنج سال گذشته، حفاظت از زیستگاه این گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل تنش در روابط ایران و غرب؟ /برای یوز ایرانی و احتمال انقراضش/مزد کارگران چه شد؟

کنترل تنش در روابط ایران و غرب؟ /برای یوز ایرانی و احتمال انقراضش/مزد کارگران چه شد؟