مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 04:052023-03-01سياسي

اعضای شیف شب کتابخانه ملی خواستار خاتمه کاهش ساعت مطالعه شدند


در راستای ادامه کاهش ساعت مطالعه شیفت شب کتابخانه ملی ایران و با وجود ارائه توضیحات از سوی این مجموعه، اعضای شیفت شب خواستار خاتمه این روند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، اواخر آذرماه سال جاری بود که کتابخانه ملی اعلام کرد، با شدت گرفتن موج سرما ساعات کار تالارهای این کتابخانه از روز بیست و هشتم آذرماه تا اطلاع ثانوی، تنها تا ساعت 24 خواهد بود.

بر این اساس، از تاریخ یاد شده، ساعات فعالیت تالار عمومی کتابخانه ملی از 8 صبح تا 24 است که برای اعضا، مطابق ضوابط و ثبت نام قبلی در نوبت های مربوطه قابل استفاده خواهد بود.

با وجود گذشت حدود دو ماه از این تصمیم همچنان ساعت کار تالارهای کتابخانه ملی تغییر نکرده است.

در این راستا جمعی از اعضای کتابخانه ملی در نامه ای که به امضای 250 تن رسیده، از محدود شدن ساعت کاری خدمات شیفت شب این کتابخانه گلایه کردند.

در بخشی از این نامه آمده: با توجه به اینکه اکثر استفاده کنندگان شیفت شب از پژوهشگران، پزشکان، نخبگان علمی و افرادی هستند که به دلیل ازدحام و شلوغی سالن های مطالعه در طی روز و نیز به دلیل مشغله کاری، آرامش شب را برای انجام پژوهش و تحقیق انتخاب نموده اند، این مدت به دلیل کاهش هشت ساعته شیفت شب، از این خدمات و امکان سازمان محروم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شیف شب کتابخانه ملی خواستار خاتمه کاهش ساعت مطالعه شدند

اعضای شیف شب کتابخانه ملی خواستار خاتمه کاهش ساعت مطالعه شدند