مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 23:002023-02-28اقتصادي

رشد 75 درصدی جابجایی ریلی مسافر در منطقه آذربایجان


مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 75 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 75 درصد افزایش یافت.

محمدرضا قربانی، سه شنبه 9 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، افزود: در این مدت از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان در استان های آذربایجان شرقی و غربی بیش از دو میلیون و 56 هزار نفر مسافر جابجا شدند.

وی اظهار کرد: این تعداد مسافر جابجا شده شامل یک میلیون و 613 هزار و 911 مسافر بین شهری و 442 هزار 751 مسافر حومه ای است.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان افزایش تعداد مسافران بین شهری و حومه ای جابجا شده از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان در 11 ماه گذشته نسبت مدت مشابه سال قبل به ترتیب 50 درصد و 350 درصد است.

قربانی همچنین از آغاز پیش فروش قطارهای نوروزی از ابتدای هفته آینده خبر داد و افزود: از روز شنبه 13 اسفند پیش فروش بلیط های نوروزی برای کل مسیرها غیراز مسیر مشهد مقدس از ساعت 8 صبح به صورت حضوری و از ساعت 14 در این مسیرها به صورت غیر حضوری آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 75 درصدی جابجایی ریلی مسافر در منطقه آذربایجان

رشد 75 درصدی جابجایی ریلی مسافر در منطقه آذربایجان