مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:552023-02-28سياسي

راهبرد اصلی برای اولین کنگره زنان تأثیرگذار در سمنان تدوین شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از تدوین راهبرد اصلی برای اولین کنگره زنان تأثیرگذار در سمنان خبر داد و گفت: اهداف 10 گانه ای برای کنگره در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده بعد از ظهر سه شنبه در اولین کنگره استانی بانوان تأثیر گذار به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان با بیان اینکه دختران، بانوان و زنان استان سمنان و ایران اسلامی، در حوزه ها و عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … تأثیر گذار هستند، تاکید کرد: به منظور توجه به جایگاه زن، باید نگاه اسلام به زنان در جامعه جاری و ساری شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اولین کنگره زنان تأثیر گذار استان به عنوان اولین استان در کشور به ریاست استاندار سمنان برگزار می شود که بعد از آن نیز رویدادهای دیگری شکل خواهد گرفت و از تمامی ظرفیت ها برای پیشرفت استان استفاده می شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دولت سیزدهم با تدوین سند تحول دولت مردمی، بحث بانوان و خانواده را مورد توجه و تاکید جدی قرار داده و در حوزه های مختلف نیاز به تلاش و اقدام جهادی و انقلابی برای رفع کمبودها و کاستی ها وجود دارد، تاکید کرد: 10 هدف و راهبرد اصلی برای اولین کنگره استان زنان تأثیرگذار در سمنان تدوین و تعیین شده است همچنین این مراسم شروع یک رویداد بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اصلی برای اولین کنگره زنان تأثیرگذار در سمنان تدوین شد

راهبرد اصلی برای اولین کنگره زنان تأثیرگذار در سمنان تدوین شد