مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:362023-02-28اقتصادي

ایمنی راه های لرستان مطلوب است/ تعطیلی پروژه های راهسازی از بیست اسفند


از بیست اسفند ماه نیز تمام پروژه های راه سازی استان تعطیل و به پیمانکاران ابلاغ کرده ایم تا نصب علایم را در محدوده کارگاه ها افزایش دهند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، وحید کرم الهی امشب در جلسه شورای راهبری کاهش ترافیک و کمیسیون ایمنی راه ها که با حضور استاندار لرستان و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون نصب نیوجرسی در 32 کیلومتر از راه های استان انجام شده است، عنوان کرد: حدود 8 هزار نیوجرسی با اعتباری 55 میلیارد تومانی در 32 کیلومتر از راه های استان نصب نشده است.

وی افزود: همچنین از سال گذشته تاکنون 60 کیلومتر تهیه و نصب علایم در محدوده پروژه های راه و شهرسازی استان در راستای ایمنی راه های استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: هم اکنون نیز 122 میلیارد تومان قرارداد تهیه و نصب نیوجرسی، علایم و خط کشی را داریم ، این قراردادها علاوه بر قراردادهایی است که در پروژه های چهار خطه داریم.

کرم الهی خاطر نشان کرد: وضعیت ایمنی راه های لرستان نسبت به سال گذشته مطلوب تر است.

وی در پایان صحبت های خود گفت: از بیست اسفند ماه نیز تمام پروژه های راهسازی استان تعطیل و به پیمانکاران ابلاغ کرده ایم تا نصب علایم را در محدوده کارگاه ها افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی راه های لرستان مطلوب است/ تعطیلی پروژه های راهسازی از بیست اسفند

ایمنی راه های لرستان مطلوب است/ تعطیلی پروژه های راهسازی از بیست اسفند