مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-28سياسي

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی صنعتی واحد اصفهان


جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و فرهنگی خود را در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته است.

- ایسنا/اصفهان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و فرهنگی خود را در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته است.

ابوذر پورمدنی، رییس جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، با اعلام برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، در گفت وگو با ایسنا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی طرح ها و محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی، معرفی و ثبت نام دوره های آموزشی همراه با تعیین سطح رایگان، ارائه کتاب های فنی مهندسی انتشارات جهاد دانشگاهی با قیمت استثنایی و نیز معرفی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی (از ایده تا بازار) بیان کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای زمان جبهه و جنگ جهاد دانشگاهی مانند اولین پهباد، دستگاه رمزنگار، دستگاه تعمیر تلفن صحرایی و بی سیم های تانک ها، همچنین اولین پهبادی که به صورت مشترک میان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی و دانشگاه اصفهان ساخته شده و نیز دستاوردهای مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)، به نمایش گذاشته شده است.

پورمدنی تعیین سطح کلاس های آموزی به صورت رایگان و نیز راه اندازی یک مرکز دانشگاه برای دانشجویان را از دیگر فعالیت ها و خدمات قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی صنعتی واحد اصفهان

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی صنعتی واحد اصفهان