مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 21:302023-02-28ورزشي

دبیر: پولادگر نه درکی از کشتی دارد و نه کار اجرا بلد است


رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی خواهند کشتی موفق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، بیستمین جلسه هیئت رییسه فدراسیون کشتی صبح امروز با حضور اعضاء در محل سالن جلسات ساختمان شهید جعفر جنگروی (فدراسیون کشتی) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمدرضا طالقانی، محمدجواد خسروی، امیر محسنی، عبدالمهدی نصیرزاده اعضای هیئت رییسه، ابراهیم مهربان دبیر، هوشنگ محمودی خزانه دار، غلامعباس اکبرنژاد حراست و احسان فرید بازرس فدراسیون برگزار شد، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی گزارش کاملی از روند کارهای انجام شده در مدت 3 ماهه گذشته ارائه داد و برنامه های جاری و آینده فدراسیون را تشریح کرد.

در ادامه علیرضا دبیر با بیان اینکه بیش از 82 درصد مدال های ورزش ایران را کشتی کسب کرده است گفت: متأسفانه بار مدال آوری ورزش کشور را کشتی به دوش می کشد اما در زمان تقسیم بودجه، دریافتی فدراسیون کشتی به هیچ وجه با مدال آوری آن همخوانی ندارد.

دبیر ادامه داد: من مشکل شخصی با کسی ندارم اما در وزارت ورزش جریانی به دنبال این هستند که کشتی بالا نرود و تا کشتی می خواهد حرکت کند به دنبال زدن آن هستند، در حالی که کشتی جزیی از فرهنگ و میراث ایران است و همه باید برای اعتلای آن تلاش کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: پولادگر نه درکی از کشتی دارد و نه کار اجرا بلد است

دبیر: پولادگر نه درکی از کشتی دارد و نه کار اجرا بلد است