مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 21:002023-02-28سياسي

نقاط حادثه خیز محورهای پرتردد لرستان برای نوروز رفع شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر رفع نقاط حادثه خیز استان تاکید کرد و گفت: دوربین های آزاد راه در جلوگیری از افزایش سرعت فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند امشب در جلسه شورای راهبری کاهش ترافیک و کمیسیون ایمنی راه ها، هدف از تشکیل این جلسات در ایام پایانی سال را رفع مشکلات و موانع در راستای کاهش تصادفات و ارائه گزارش روزانه دستگاه ها عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش سفرها در ایام پایانی سال نیاز است تدابیر لازم برای جلوگیری از تصادفات و کاهش سوانح اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه ما معمولا در سی کیلومتری ورودی و خروجی شهرها شاهد بیشترین تصادفات هستیم، گفت: برای کاهش تصادفات قرار است پایگاه هایی برای توقف و استراحت مسافران در ورودی و خروجی شهرها ایجاد شود.

دالوند خاطر نشان کرد: حضور مستمر و دایم پلیس راهور و کنترل های نامحسوس نیز از دیگر تدابیری است که اندیشیده شد، نکته دیگر فعال کردن دوربین های آزاد راه در جلوگیری از افزایش سرعت است.

وی همچنین بر رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: یکی از مواردی که قرار است در مورد آن تصمیم گیری شود جایگاه بهار مالکه همچنین پارکینگ قلعه فلک افلاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز محورهای پرتردد لرستان برای نوروز رفع شود

نقاط حادثه خیز محورهای پرتردد لرستان برای نوروز رفع شود