مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:502023-02-28حوادث

آماده باش 4000 آتش نشان برای چهارشنبه سوری در تهران/ایمنی در شهر مغفول مانده است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران عدم توجه به ایمنی را منشا اکثر حوادث و آتش سوزی ها خواند و از آماده باش برای چهارشنبه سوری نیز خبر داد.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران عدم توجه به ایمنی را منشا اکثر حوادث و آتش سوزی ها خواند و از آماده باش برای چهارشنبه سوری نیز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت اله محمدی در همایش شهرداران و نواحی شهرداری و سازمان آتش نشانی تهران که در محل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد، سخنانش را با گرامی داشت یاد آتش نشان شهید، رضا دارابی آغاز کرد و گفت: ما امروز اندوهگین از دست دادن شهید دارابی هستیم.

فرمانده شجاعی که به دلیل ثروت اندوزی برخی از سودجویان در حریق یک ساختمان ناایمن به شهادت رسید.

وی با اشاره به حریق در ساختمان خیابان بهار گفت: امروز جنس و شدت حوادث تغییر کرده است، اگر این حادثه در سال 60 رخ داده بود، اطفای آن حدود دو ساعت زمان لازم داشت، چرا که در آن دوره چنین حجمی از تولیدات و لوازم در شهر و اماکن وجود نداشت.

محمدی با بیان اینکه ما وارث بخشی از مسائل از گذشته هستیم، گفت: در تلاشیم تا هم از بروز مسائل و مشکلات جدید جلوگیری کنیم وهم مشکلات به جا مانده از قبل را حل و فصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 4000 آتش نشان برای چهارشنبه سوری در تهران/ایمنی در شهر مغفول مانده است

آماده باش 4000 آتش نشان برای چهارشنبه سوری در تهران/ایمنی در شهر مغفول مانده است