مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-28ورزشي

کبدی در ایران و آذربایجان غربی توسعه قابل توجهی داشته است


دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با ابراز خرسندی از برگزاری دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان در ارومیه گفت: کبدی هم در ایران و آذربایجان غربی توسعه قابل توجهی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سرور رانا عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با بیان اینکه حضور در جمع مردم ورزش دوست آذربایجان غربی افتخار آمیز است، افزود: به فدراسیون کبدی ایران و مسئولان شهر ارومیه برای برگزاری این مسابقات تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: خیلی خوشحال هستم که این مسابقات در ایران و شهر ارومیه برگزار می شود زیرا ورزش دوستی مردم منطقه زبانزد است.

سرور رانا با اشاره به اینکه کبدی هم در ایران و آذربایجان غربی توسعه قابل توجهی داشته است، ادامه داد: بازیکنان بزرگی از این استان در مسابقات مختلف کبدی حضور دارند و افتخار آفرینی می کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: ورزش در این سرزمین پیشینه ای افتخار آمیز دارد و جوانان این سرزمین بارها و بارها باعث اهتزاز پرچم ایران در عرصه های بین المللی شده اند.

رضا ابراهیمی ادامه داد: میزبانی از کبدی کاران جوان مایه مباهات ماست و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی باشیم و توانمندی های این منطقه را به منصه ظهور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی در ایران و آذربایجان غربی توسعه قابل توجهی داشته است

کبدی در ایران و آذربایجان غربی توسعه قابل توجهی داشته است