مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:102023-02-28اقتصادي

دو برابر شدن حمایت مالی از برگزیدگان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان


دبیر  علمی ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان درباره مبلغ حمایت های انجام شده از برگزیدگان، گفت: مبلغ حمایت ها در هر بخش 60 میلیون تومان بوده است که با کمک ریاست بنیاد جمیلی، - این مبلغ دوبرابر شده و به مبلغ 120 میلیون تومان رسیده است.

دکتر علیرضا ساری در گفت وگو با ایسنا، در مورد ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان گفت: امسال 302 ایده پرداز در جشنواره شرکت داشتند و در بخش کسب وکارهای نوپا 40 نفر شرکت کردند.

همچنین در بخش استاد نمونه جوان نیز 51 نفر شرکت کردند.

وی ادامه داد: پس از دو مرحله غربالگری توانستیم 41 ایده، 11 کسب و کار نوپا و 7 استاد جوان را انتخاب کنیم و امروز در اختتامیه این جشنواره، 12 ایده پرداز در حوزه های علمی مختلف، 4 کسب وکار نوپا و دو استاد نمونه جوان، به عنوان برترین ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر علمی جشنواره در مورد تفاوت جشنواره امسال با سال های گذشته، خاطر نشان کرد: امسال جشنواره این مزیت را داشت که با وجود اینکه در شرایط کمبود انگیزه و امید در جوانان برگزار شد، توانستیم در بخش بین الملل نیز آن را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تعداد شرکت کنندگان جشنواره امسال، به نظر کم تر می آید؛ ولی خوشبختانه بر عمق و کیفیت ایده ها و طرح های ارسالی، افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر شدن حمایت مالی از برگزیدگان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

دو برابر شدن حمایت مالی از برگزیدگان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان