مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:102023-02-28سياسي

افزایش آمار ورودی پرونده به دستگاه قضایی اهر درمقایسه باسال گذشته


رییس دادگستری اهر از افزایش 4000 فقره پرونده ورودی به دستگاه قضایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی نظری عصر سه شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با محوریت صدور اسناد مالکیت زارعی و باغات شهرستان اهر با گلایه از رفع تداخل کمتر از 10 درصد پلاک های ثبتی افزود: صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی، باغی و املاک در کاهش دعاوی و اختلاف پیشگیری می کند، این در حالی است که اکثر پرونده های ورودی به دستگاه قضایی ناشی از اختلاف در حوزه اراضی و املاک است.

رییس دادگستری اهر از افزایش 4000 فقره پرونده ورودی به دستگاه قضایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان ورودی پرونده های قضایی طی 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4000 فقره افزایش را شاهد هستیم و اکثر پرونده های ورودی به دستگاه قضایی مربوط به اختلاف ملکی و اراضی است.

وی بر لزوم سنددار کردن املاک و اراضی قولنامه ای در شهرستان اهر تأکید کرد و یادآور شد: با اجرای قانون جامع حدنگار یا همان کاداستر، ضمن رفع اختلافات شخصی و کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی، در رفع تداخل اراضی ملی با شخصی نیز مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار ورودی پرونده به دستگاه قضایی اهر درمقایسه باسال گذشته

افزایش آمار ورودی پرونده به دستگاه قضایی اهر درمقایسه باسال گذشته