مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:032023-02-28سياسي

آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به خوبی تبیین شود


آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به خوبی تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ علیرضا جنیدی در جمع راویان سردار شهید حسین شیدایی با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمنان ایستاده است، اظهار کرد: هدف دشمنان از راه انداختن جنگ هشت ساله علیه ملت ایران، به انحراف کشاندن مسیر انقلاب اسلامی بود که خوشبختانه با درایت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و وجود ملتی آگاه و ولایت مدار ناکام  ماندند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید همواره در جامعه زنده و پویا بماند، اضافه کرد: نسل جوان و نوجوانان جامعه اسلامی که آن روزها را درک نکرده اند باید بتوانند با مطالعه و تحقیق و پژوهش از این فرهنگ ارزشمند به خوبی استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه راویان دوران دفاع مقدس نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند، ادامه داد: همان گونه که در دفاع مقدس پیش گام صحنه های نبرد بودید، امروز نیز در جهاد تبیین باید نقش آفرینی ویژه ای داشته باشید.

جنیدی با تأکید بر اینکه امیدآفرینی و امیدبخشی در جامعه یکی از اولویت های مهم جهاد تبیین است، بیان کرد: این مهم باید در دستور کار همگان قرار گیرد و آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به خوبی تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به خوبی تبیین شود

آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به خوبی تبیین شود