مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:552023-02-28ورزشي

ظرفیت موجود در خراسان جنوبی برای میزبانی بسیاری از رقابت های کشور


بیرجند_ معاون هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به آمایش سرزمینی خراسان جنوبی از ظرفیت میزبانی برای خیلی از مسابقات کشوری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خسرو قمری در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و جوانان و دیگر همراهان وی در حادثه کرمان اظهار کرد: بر اساس آمایش سرزمینی خراسان جنوبی از پتانسیل و ظرفیت های لازم برای میزبانی خیلی از رقابت های کشوری برخوردار است که باید اقدامات و پی گیری های مورد نیاز در این خصوص انجام شود.

ممنوعیت ساخت خوابگاه و هتل ورزش وی با بیان این که بر اساس قوانین و مقررات موجود احداث خوابگاه و هتل ورزشی غیر قانونی است و با اشاره به سفر دو سال پیش خود با این استان افزود: امکانات خوبی در حوزه ورزش در خراسان جنوبی وجود دارد که نشانگر زحمات بسیاری است که در سال های گذشته در این خصوص در خراسان جنوبی کشیده شده است.

وی با اشاره به این که محمد حسین خسروی سرپرست اسبق اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یکی از افرادی است که در این دولت در عرصه مدیریت مظلوم واقع شد، تصریح کرد: هر چند حکم وی برای مدیرکلی ورزش و جوانان برای ابلاغ آماده شده بود اما با وجود 10 ماه سرپرستی وی به دلیل اختلاف سلیقه ها این کار انجام نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت موجود در خراسان جنوبی برای میزبانی بسیاری از رقابت های کشور

ظرفیت موجود در خراسان جنوبی برای میزبانی بسیاری از رقابت های کشور