مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-28سياسي

قدردانی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ از هلال احمر ایران


رییس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر پیامی را خطاب به رییس هلال احمر ایران صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، فرانچسکو روکا رییس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر پیامی را خطاب به رییس هلال احمر ایران صادر کرد.

این پیام به شرح زیر است: جناب آقای کولیوند، دوست گرامی با خرسندی گزارش فعالیت های انجام شده توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کمک به آسیب دیدگان زلزله ویرانگر دو هفته پیش ترکیه و سوریه را دریافت کردم.

 واژه ها از بیان میزان قدردانی و سپاسگزاری من از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که از همان ابتدای بروز شرایط اضطراری به طور خستگی ناپذیر برای نجات جان افراد و حمایت از نیازمندان تلاش کردند، عاجزند.

بی شک، تلاش های شما با در نظر گرفتن پاسخ بشردوستانه ای که جمعیت هلال احمر شما در سطح ملی در منطقه خوی و در چندین استان متاثر از مشکلات آب و هوایی انجام می دهد، بسیار معنادارتر است.

از این فرصت استفاده می کنم و بار دیگر مراتب دوستی و احترام خود را نسبت به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارم.

همچنین شیوه رهبری و تعهد شما را تحسین نموده و به جنابعالی اطمینان می دهم که فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، در انجام ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ از هلال احمر ایران

قدردانی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ از هلال احمر ایران