مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:402023-02-28اقتصادي

سیگنال دهی اشتباه، مانع رشد چند برابری دانش بنیان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه بازدید از گروه مپنا (مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران) اظهار کرد: - رییس سازمان بورس گفت: پیشرفت صنعت به ویژه صنایع دانش بنیان فخرآفرین است؛ اما متاسفانه مناسبات و سیاست های اشتباه در حوزه مصرف و سرمایه گذاری باعث شده که دستاورد های آن ها دیده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه بازدید از گروه مپنا (مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران) اظهار کرد: امروز ارزش مپنا شاید به 1.

5 میلیارد دلار نرسد، اما دانش انباشته، توان تولید و حتی دارایی های مادی این شرکت در کشور های دنیا ده ها برابر این مقدار ارزشمند است.

وی بیان کرد: در گروه مپنا بیش از 50 میلیون نفر سهامدار مستقیم و عدالت وجود دارد و به نوعی تمام جامعه که مشمول دولت، مردم می شود و همچنین کشور های همسایه، ذی نفع این صنعت هستند.

بنگاه های اقتصادی نباید متحمل فعالیت های بدون درآمد بشوندعشقی تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی نباید بابت فعالیتی که ثمره درآمدی ندارد، هزینه های تحمیلی و سنگینی را تا زمین گیر شدن صنعت، بر دوش بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال دهی اشتباه، مانع رشد چند برابری دانش بنیان ها

سیگنال دهی اشتباه، مانع رشد چند برابری دانش بنیان ها