مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-28بين الملل

روایت متفاوت مقام نظامی سابق آمریکا درباره خروج از افغانستان


وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی متفاوت از خروج نظامیان این کشور از افغانستان نقل کرده و به دیدگاههای دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در این باره پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کریستوفر میلر آخرین وزیر دفاع دوره دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، روایت متفاوتی درباره تصمیم و راهبرد عقب نشینی از افغانستان ارائه کرده است.

کریستوفر میل در کتابش که چند روز پیش با عنوان وزیر سرباز: هشدارهای میدان نبرد و پنتاگون در مورد خطرناک ترین دشمنان آمریکا فاش کرد: ترامپ درباره ضرورت بقای صدها نظامی از نیروهای ویژه و مبارزه با تروریسم تا روند تکمیل متن توافق دوحه میان واشنگتن و طالبان متقاعد شد.

این کتاب در هفتم فوریه جاری و در 265 صفحه منتشر شده است و به زندگی سرپرست وزارت دفاع آمریکا که پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری منصوب شد و تا زمان تحلیف جو بایدن به عنوان رییس جمهور در 20 ژانویه 2021 در سمت خود باقی ماند، می پردازد.

احساسات پیچیده در قبال افغانستان رابطه میلر با افغانستان پس از حملات یازده سپتامبر شروع شد؛ هنگامی که در قالب هنگ اول نیروهای ویژه در لشکرکشی آمریکا به افغانستان حضور داشت.

میلر در کتابش می نویسد که دولت ترامپ آنگونه که گفته می شود قصد عقب نشین کل نیروهایش را نداشت، بلکه توافق شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت مقام نظامی سابق آمریکا درباره خروج از افغانستان

روایت متفاوت مقام نظامی سابق آمریکا درباره خروج از افغانستان