مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:202023-02-28سياسي

سرمایه نیروی انسانی ایران قابل قیاس با هیچ امکان مادی درکشور نیست


معاون اول رییس جمهور در جمع مدیران مجتمع صنایع دانش بنیان کسا گفت: سرمایه نیروی انسانی ایرانی قابل محاسبه و قیاس با هیچ امکان مادی در کشور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز (سه شنبه) با حضور در مجتمع صنایع دانش بنیان کسا از نزدیک در جریان چگونگی روند کاری و فعالیت زیست بوم مدیریت علم و فناوری این مجتمع دانش بنیان شامل مرکز کاشف، مرکز نوآوری شروع و مرکز رشد شهید حسین پور و همچنین دستاوردهای آن در حوزه های الکترونیک، مدیریت بحران، هوافضا، پیشرانش، نفت، انرژی و تولیدی و صنعتی قرار گرفت.

محمد مخبر همچنین پس از این بازدید در جمع مدیران، اعضا و نخبگان علمی این مجتمع، پیشرفت و توسعه کشور در کمترین زمان و با بیشترین بهره وری را در گروی تکیه کردن و میدان دادن به جوانان تحصیل کرده در شرکت های دانش بنیان برشمرد و تأکید کرد: آینده پژوهی و نیازسنجی دستگاه ها و بخش های مختلف کشور از مهمترین وظایف و مأموریت های شرکت های دانش بنیان است.

مخبر ادامه داد: یک شرکت دانش بنیان زمانی موفق است که بتواند علاوه بر شناخت نیازهای موجود، آینده پژوهی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و اقتصادی را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه نیروی انسانی ایران قابل قیاس با هیچ امکان مادی درکشور نیست

سرمایه نیروی انسانی ایران قابل قیاس با هیچ امکان مادی درکشور نیست