مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:152023-02-28بين الملل

هشدار مسکو درباره تدارک آمریکا برای حمله شیمیایی به روسیه


سیصد و شصت و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- هشدار مسکو درباره تدارک آمریکا برای حمله شیمیایی به روسیه  ژنرال ایگور کریلوف رییس حفاظت از نیروها در مقابل تشعشعات و تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی وزارت دفاع روسیه امروز (سه شنبه) هشدار داد که ایالات متحده در حال برنامه ریزی یک عملیات پرچم دروغین در اوکراین با استفاده از مواد بسیار سمی و ممنوعه است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، کریلوف ضمن هشدار درباره احتمال برنامه ریزی ایالات متحده برای راه اندازی یک عملیات پرچم دروغین در اوکراین و مقصر شناساندن روسیه تصریح کرد که در چنین شرایطی واشنگتن معتقد خواهد بود که هیچ شانسی برای تحقیق مؤثر و کارآمد درباره عامل چنین اقدام تحریک آمیزی وجود نخواهد داشت.

این مقام روس تصریح کرد که ایالات متحده با مشروعیت بخشیدن به استفاده از مواد سمی به صورت گزینشی به تعهداتش تحت کنوانسیون تسلیحات شیمیایی عمل می کند.

وی ادامه داد که ایالات متحده بر این باور است که درگیری ها در اوکراین بر تحرکات شیمیایی آن ها در اوکراین سرپوش خواهد گذاشت و عاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسکو درباره تدارک آمریکا برای حمله شیمیایی به روسیه

هشدار مسکو درباره تدارک آمریکا برای حمله شیمیایی به روسیه