مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-28سياسي

حل دغدغه معیشتی کتابداران را پیگیر هستیم


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گفت: حل مشکلات و دغدغه های معیشتی کتابداران را پیگیر هستیم و تا حصول نتیجه این پیگیری ها ادامه پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نشست مطبوعاتی در اردبیل اظهار کرد: ما نیروهای حجمی و شرکتی کمتری در نهاد کتابخانه های عمومی داریم و بخشی از نیروهای ما به صورت ساعتی و در قالب نیروهای قراردادی فعالیت می کنند که تعیین تکلیف این نیروها جز اولویت ها و برنامه ریزی های اصلی است.

وی تصریح کرد: در 24 آبان با حضور رییس جمهور دغدغه کتابداران و مشکلات معیشتی آنها را مطرح کردیم و در این سه ماه پیگیری جدی در این زمینه انجام شده و به رغم محدودیت منابع دولت، قول مساعد برای حل این مشکلات و گره گشایی از نارسایی ها را دادند.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گفت: امیدواریم سازمان برنامه و بودجه در سال آینده به بهبود وضعیت معیشتی کتابداران و کارکنان این نهاد کمک کرده و بحث مزایای رفاهی را نیز برقرار کنیم.

رمضانی در مورد اعمال 50 درصد فوق العاده برای کتابداران افزود: تاکنون 35 درصد این مبلغ اعمال شده و در سال آینده پیگیری خواهیم کرد تا 50 درصد به شکل کامل برای این کارکنان اعمال شود.

وی در مورد اهداف سفر به استان اردبیل با هدف شناخت و آشنایی با مسائل و مشکلات حوزه کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: ما در نهاد کتابخانه های عمومی هفت هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل دغدغه معیشتی کتابداران را پیگیر هستیم

حل دغدغه معیشتی کتابداران را پیگیر هستیم