مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-28اقتصادي

ایران آماده همراهی با ارمنستان برای توسعه صادرات به بازار اوراسیا


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان می توانند با تعیین چشم اندازی مشترک به توسعه صادرات در بازار اوراسیا دست یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی در ادامه سفر به ایروان و در دیدار با واهان کروبیان وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان، با تشریح ظرفیت های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نقش آفرینی این مجموعه در اقتصاد ایران، اظهار داشت: با برنامه ریزی اصولی می توانیم به تحقق تبادلات سه میلیارد دلاری ایران و ارمنستان کمک کنیم.

وی افزود: در سال های گذشته گام های خوبی در زمینه توسعه مناسبات با منطقه قفقاز و کشور ارمنستان از سوی جمهوری اسلامی ایران برداشته شده؛ اما همچنان از ظرفیت های متنوع مناسبات استفاده نشده است.

مرتضوی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر مدیریت و سیاست گذاری حوزه کارگری و کارفرمایی در کشور، سهم قابل توجهی از اقتصاد ایران را راهبری می کند، گفت: می توانیم نقش مؤثری در توسعه تجارت دو کشور ایفا نماییم و بخش قابل توجهی از نیازهای ارمنستان در بخش های مختلف تجاری، صنعتی و پتروشیمی را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده همراهی با ارمنستان برای توسعه صادرات به بازار اوراسیا

ایران آماده همراهی با ارمنستان برای توسعه صادرات به بازار اوراسیا