مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-28بين الملل

ادعاهای ضد ایرانی وزرای خارجه آلمان و رژیم صهیونیستی از سپاه تا برنامه اتمی


وزیر امور خارجه آلمان در این زمینه به سیاست خارجی مشترک دو طرف از جمله در مورد ایران اشاره کرد و ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه در امور داخلی کشورمان مدعی شد که ایران از طریق حمایت از گروه های نظامی ثبات و امنیت خاورمیانه را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، آنالنا بربوک و الی کوهن وزیران امور خارجه آلمان و رژیم صهیونیستی روز سه شنبه پس از رایزنی های دو جانبه در برلین، ادعاهای ضد ایرانی خود را از سپاه پاسداران تا برنامه اتمی کشورمان تکرار کردند.

وزیر امور خارجه آلمان در نشست خبری مشترک با همتای صهیونیست خود گفت که دولت برلین به تعهداتش در قبال امنیت تل آویو متعهد است و اسراییل می تواند در این زمینه به ما اعتماد کند وی در این زمینه به سیاست خارجی مشترک دو طرف از جمله در مورد ایران اشاره کرد و ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه در امور داخلی کشورمان مدعی شد که ایران از طریق حمایت از گروه های نظامی ثبات و امنیت خاورمیانه را تهدید می کند.

بربوک با بیان اینکه برلین و تل آویو درباره برنامه هسته ای ایران نگران هستند، به گزارش سایت قطره و به نقل ازادعایی شبکه آمریکایی بلومبرگ درباره غنی سازی 84 درصدی اورانیوم در ایران اشاره کرد و مدعی شد این سطح از غنی سازی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای ضد ایرانی وزرای خارجه آلمان و رژیم صهیونیستی از سپاه تا برنامه اتمی

ادعاهای ضد ایرانی وزرای خارجه آلمان و رژیم صهیونیستی از سپاه تا برنامه اتمی