مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:302023-02-28سياسي

فلسفه ایجاد هیئت های اندیشه ورز حل مشکلات مردم با بهره گیری از ظرفیت نخبگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه هیئت های اندیشه ورز که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با تاکید بر کاهش فاصله مردم و دستگاه های اجرایی گفت: - استاندار قم گفت: هدف از تشکیل این هیئت های اندیشه ورز کاهش فاصله بین مردم و دستگاه اجرایی و حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه هیئت های اندیشه ورز که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با تاکید بر کاهش فاصله مردم و دستگاه های اجرایی گفت: هیئت های اندیشه ورز میتوانند با کمک به مدیران دستگاه های اجرایی این فاصله را کم و مسائل استان را حل کنند.

وی در ادامه افزود: هیئت های اندیشه ورز در گذشته در بسیج هم تشکیل شده بود، اما آن چه که باید انتظار داشت این نکته است که نگاه مدیر اجرایی به هیئت های اندیشه ورز چگونه است؟ اگر باور داریم که با فلسفه خدمت رسانی به مردم وارد این عرصه شدیم باید پاسخگوی مردم باشیم.

شاهچراغی با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شکوه حضور آن ها عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند مردم در 22 بهمن امسال حضوری پررنگ از خود نشان دادند مدیران اجرایی هم باید خود را خدمتگزار این مردم بدانند اگر قرار است اتفاقی بیفتد بدون جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه ایجاد هیئت های اندیشه ورز حل مشکلات مردم با بهره گیری از ظرفیت نخبگان است

فلسفه ایجاد هیئت های اندیشه ورز حل مشکلات مردم با بهره گیری از ظرفیت نخبگان است