مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-28ورزشي

هدیه یک استقلالی به پرسپولیس/ سپاهان برابر آلومینیوم متوقف شد


تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم لیگ برتر، دو امتیاز مهم را از دست داد با این حال صدرنشین ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه دیدارهای روز دوم هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه بین تیم های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا اراکی ها در دقیقه 15 توسط محمود قائد رحمتی به گل برتری دست پیدا کرد اما قبل از این که نیمه اول به پایان برسد، تیم اصفهانی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و در دقیقه 28 توسط عیسی مرادی گل تساوی را به ثمر رساند.

مهدی رحمتی با متوقف کردن سپاهان هدیه خوبی به پرسپولیس داد در نیمه دوم دو تیم فوتبال نزدیک و متعادلی را به نمایش گذاشتند که موقعیت هایی را هم برای رسیدن به گل دوم خلق کردند اما در نهایت نتوانستند بیشتر از یک گل بزنند تا به یک امتیاز از هفته بیست و یکم بسنده کنند.

سپاهان که پیش از این با 42 امتیاز صدرنشین بود و سه امتیاز با پرسپولیس و استقلال فاصله داشت، با از دست دادن این دو امتیاز اختلافش با پرسپولیس را به یک امتیاز و با استقلال به دو امتیاز کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه یک استقلالی به پرسپولیس/ سپاهان برابر آلومینیوم متوقف شد

هدیه یک استقلالی به پرسپولیس/ سپاهان برابر آلومینیوم متوقف شد