مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-28سياسي

از جمع آوری معتادان خسته نمی شویم


فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: به مردم قول می دهیم که در راه جمع آوری معتادان خسته نمی شویم و تمامی آنها را جمع آوری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار عباسعلی محمدیان در جلسه قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شوش و مولوی و هرندی با بیان اینکه این منطقه به دلیل پیشینه تاریخی خود نباید درگیر معتادان باشد بیان داشت: وظیفه پلیس جمع آوری معتادان و تحویل به غربالگری است و سایر مسئولیت ها و مسئولان هم مشخص هستند.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مشخص هستند و پلیس وظیفه مقابله و جمع آوری معتادان را برعهده دارد، عنوان داشت: از امروز معتادان رها نمی شوند و آنهایی که منع پذیرش دارند در جای مخصوص نگهداری می شوند.

پلیس آماده جمع آوری معتادان است اما محدودیت های برای پذیرش وجود دارد.

سردار محمدیان با بیان اینکه از روز دوشنبه گذشته تا امروز به صورت 24 ساعته حضور داشتیم گفت: اگرچه پایگاهی به ما اختصاص داده نشد اما پلیس پای کار بود و گشت زنی های خود را انجام داد پلیس ظرف 72 ساعت می تواند تمامی معتادان را جمع آوری کند اما در پذیرش آنها توسط مراکز مربوطه مشکل داریم ما از جمع آوری معتادان خسته نمی شویم، آنقدر جمع آوری می کنیم و به مراکز تحویل می دهیم تا صدایمان به جایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جمع آوری معتادان خسته نمی شویم

از جمع آوری معتادان خسته نمی شویم