مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 18:012023-02-28ورزشي

انتقال وزیر ورزش به بخش عمومی در چند روز آینده/ صمدی نیا: هوشیاری سجادی کامل است


رییس بیمارستان محل بستری وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تیم کامل پزشکی روند درمان دکتر سجادی را پیگیری می کنند، اظهار داشت: سجادی هوشیاری کامل دارد و در چند روز آینده به بخش عمومی منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دکتر حسین صمدی نیا  با بیان اینکه پزشکان استان کرمان در همان ساعات اولیه کارهای درمانی را به خوبی انجام دادند، اظهار داشت: حادثه سختی بود و ضربات متعددی به سر، ریه چپ و ستون فقرات دکتر سجادی خورده بود.

پزشکان کرمان به خوبی کارهای درمانی را انجام دادند، با توجه به تنگی نفسی که داشتند لوله گذاری هوایی انجام شدتا تنفس ریه به صورت مصنوعی از طریق هوا صورت پذیرد به این ترتیب سطح هوشیاری وزیر محترم ورزش و جوانان کنترل شد.

وی ادامه داد: جهت روند بهتر درمانی با دستور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سجادی از کرمان به تهران منتقل شدند و در هواپیما تیم پزشکی، تمامی علایم حیاتی ایشان را در طول راه کنترل می کردند.

عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد.

جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال وزیر ورزش به بخش عمومی در چند روز آینده/ صمدی نیا: هوشیاری سجادی کامل است

انتقال وزیر ورزش به بخش عمومی در چند روز آینده/ صمدی نیا: هوشیاری سجادی کامل است