مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-28سياسي

رتبه نخست کشوری گلستان در اعتماد مردم به پلیس


فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه این استان رتبه اول کشوری را در اعتماد مردم به پلیس دارد، گفت: این حسن اعتماد بسیار ارزشمند است.

- ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه این استان رتبه اول کشوری را در اعتماد مردم به پلیس دارد، گفت: این حسن اعتماد بسیار ارزشمند است.

سردار سعید دادگر امروز چهارشنبه 8 اسفند در آیین اهدای جایزه ملی احسان که با هدف تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس دماسنج جامعه است و آسیب های اجتماعی را متفاوت از دیگر اقشار می بیند.

وی ترویج اخلاق مداری را از اولویت های پلیس در استان گلستان دانست و ادامه داد: عمق فرهنگی، خیرخواهی و انسانیت در میان اقوام ساکن در استان گلستان مشهود بوده و این بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه پلیس هر کجا که لازم بوده در کنار مردم قرار گرفته و برای ایجاد امنیت جان خود را فدا می کند، افزود: پلیس گلستان رتبه اول اعتماد مردمی را در سطح کشور به خود اختصاص داده و این حسن اعتماد بسیار ارزشمند است.

وی مشکلات معیشتی را از اتفاقات بد جامعه کنونی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: مردم متکی به حداقل ها هستند و باید بدانیم که کجای کار هستیم و برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست کشوری گلستان در اعتماد مردم به پلیس

رتبه نخست کشوری گلستان در اعتماد مردم به پلیس